maanantai 30. joulukuuta 2013

Kisamietteitä..




Postissa tuli uudet kengät.:-)

Joutaako vanhat ystävät nyt roskiin:-(
Ou nou! Ne kun on niin muotoutunut mun jalkoihin ja niitä on koristeltu ja ne on likaiset.. yhyy!

Ei kai se auta kun ottaa uudet kengät uusien sääntöjen mukaiset käyttöön.
En mä muuten vanhoista luopuisi.

Uudet kengät saa kyllä lisä blingii
Pakko vaikka onhan niissä jo
Yksi timanttinauha..
Niistä tulee vielä hienot.

Mulla on jo mietitty biksujen väri kisaan.
Se on todennäköisesti pinkki.
Viime kisoihin meinasin pinkkii mut otinki jostai syystä turkoosin..
Nyt on pinkin vuoro tiedän et se on hyvä valinta mulle.

Biksuihin tulee paljettinauhaa ja paljon timantteja.

Mulla on suunnilleen koruja myöten jo mietitty kisalook
Ehkä oon jopa liian ajoissa kisoihin on kuitenkin pitkä aika vielä eli lokakuuhun..
Mieli voi siis vielä muuttua monesti.
Eihän myös sekään ole tässä vaiheessa varmaa päästäänkö kisakuntoon.
yritetään ainakin :)
Kilpailuvietti on kyllä kova ja haluaisin olla paras.
Niinkuin varmasti kaikki muutkin kisaajat.

Tilasin sellaisen laitteen jolla voi timantit laittaa helposti kiinni kankaaseen.
Oon käyttänyt sitä nyt kokeeksi housuihin, hanskoihin, lompakkoon, juomapulloon..
Housuissa pysyi hyvin pesussa, juomapullossa taas ei..
Se on kätevä saa tehtyä perusjutuista nopeasti hienompia =)

Mulla on myös timantti liimaa jolla lisättiin mun bikineihin timantteja sillä oon myös kiinnittänyt vaikka minne timantteja ja kestää.
Ainut että siistimmin saa laitteella mutta ei ole itsellä ainakaan olleet kestävämpiä..
 

Viime kerralla olleita kynsii..

Varpaiden geelaukset veti hieman väriä =( huoltsikka yrittikin niitä vähän siistiä =)


Tein meikit itse mutta ensimmäisestä kisameikistäni en oikeasti tykännyt, mutta siitä opittiin =)



Viime kerran biksut... turkoosii =)

Odotan jo seuraavaa diettiä, luulen että se on huomattavasti helpompi =)
Mun ystävä aloitti hetki sitten dietin ja hänen dietti vaikuttaa aika hiton helpolle omaani verrattuna..
Saa nähdä miten kauheaa on katsoa vierestä kun toinen pienenee ja kiristyy kiristymistään ja itse pulskistuu =( 
no yritän pysyy lujana ja masentumatta =) ja hänelle  tukena tarvittaessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti