torstai 5. joulukuuta 2013

Hammashuolto =)


Kävin tänään Katariinan luona putsauttaa hampaat ja laitettiin taas hammaskoru =) eli kirkas "timantti".
Katariina on mun luottotyyppi hampaiden kanssa =) ja käynkin säännöllisesti noin 3kuukauden välein.
En mee koskaan kenellekään muulle niin kauan kuin Kata vaan ottaa mut asiakkaaksi =) 
Olen käynytkin samaisessa paikassa jo muutamia vuosia.
Mun mielestä on tärkeää että hampaat pysys mahdollisimman hyvässä kunnossa ja siksi käynkin aina säännöllisin väliajoin. Näin ei pääse myöskään tulemaan isompia yllätyksiä.
 
Enne mun kisoja syksyllä Filadent oy sponsoroi mulle  hampaidenvalkaisun. Selvä tulos tuli ja muutenkin miellyttävä kokemus jäi, eikä myöskään sattunut yhtään. 

Tätäkin voin hyvillä mielin suositella paljon nätimpi hymy on.
 
Hammaspalvelu Filadent sijaitsee Koskikadulla. 

Katariina tekee parhaimmat suuhygiesnisti palvelut!
mm. hampaidenputsaukset ja hampaidenvalkaisut. Suosittelen!



Tästä huomaa tuloksen valkaisussa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti