maanantai 18. marraskuuta 2013

Eilisen illan valmennettava ja vähän tätä päivää =)

Eilen viimeisenä asiakkaan oli sitten mun valmennettava Anski.

Meillä oli sovittu treffit Kaislaan ja vedin Anskille ensimmäiset treenit. Aloitettiin jalkatreenillä =)
Kaislassa treenaili samaan aikaan myös mun "ensimmäinen" blogin lukija =)

Anskin tavoitteena on mennä kisaamaan bikini fitness sarjaan. Tahto on ainakin kova tytöllä. Hiki virtasi ja mielestäni oikein hyvä treeni saatiin tehtyä. Aika tiukkojakin hetkiä taisi olla =)

Mä oon tehnyt Anskille ruuan ja treenit, tällä viikolla käydään yhdessä jokainen treeni läpi ja katsotaan että kaikki liikkeet menee oikein jne. Kävimme läpi myös ruokaa ja "valmennettavan muistilistaa" eli mitä odotan Anskin tekevän valmennuksen aikana. Olin kerännyt paketin papereita joissa oli mm. bikinifitness säännöt, kilpailijalisesnssi asiaa ja muuta kisoihin liittyvää.

Jeeee! Olin itse aivan intona!!!
Ja tiedän että niin on myös valmennettavakin!

                                                     Treenin jälkeen ensimmäinen ruokaohje kädessä <3

Kerron Anskin projektista myöhemmin lisää.



 Tänään lähden Kesälahdelle mun ystävän luokse viettämään urheilupäivää. Maija ja hänen miehensä harrastaa crosfittiä ja sitä pääsen sitten jossain muodossa kokeilemaan =) Jännää saa nähdä mitä Maikki on keksinyt päivälle...

Jeeee!!!




1 kommentti:

  1. Kiva on tää siun blogi Tanja! Ja olipa hassua törmätä eilen samalla salilla :) Olis kiva jatkossa lukea myös siun omista treeneistä, millaisia treenejä teet ja kuinka usein :)

    Mukavaa Viikkoa :)

    VastaaPoista